پنجشنبه ۰۱ آذر ۰۳

بهترين تعريف بازاريابي وابسته

۶۴ بازديد

بهترين تعريف بازاريابي وابسته

منبع: JustLearnWP.com

 

كسب درآمد از شراكت با يك شركت تجارت الكترونيك در كلاس جهاني

 

بازديدكنندگان را به BigCommerce معرفي كنيد و 200? از اولين پرداخت ماهانه مشتري يا 1500 دلار به ازاي هر مشتري سازماني را دريافت كنيد. امروز بپيونديد تا درآمد خود را با پلتفرم پيشرو تجارت الكترونيك افزايش دهيد.

 

كميسيون هاي پيشرو در صنعت

محتواي از پيش ساخته شده براي وب سايت شما

يك مدير حساب اختصاصي كه بر موفقيت شما متمركز است

امروز ملحق شو

 

بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند؟

از آنجايي كه بازاريابي وابسته با توزيع مسئوليت‌هاي بازاريابي و ايجاد محصول بين طرف‌ها كار مي‌كند، موفق مي‌شود از توانايي‌هاي افراد مختلف براي استراتژي بازاريابي مؤثرتر استفاده كند و در عين حال سهمي از سود را براي مشاركت‌كنندگان فراهم كند. براي ساخت اين اثر، سه طرف مختلف بايد درگير شوند:

 

فروشنده و سازندگان محصول.

وابسته يا تبليغ كننده.

مصرف كننده.

بياييد به رابطه پيچيده اين سه طرف بپردازيم تا از موفقيت بازاريابي وابسته اطمينان حاصل كنيم.

 

1. فروشنده و سازندگان محصول.

فروشنده، خواه يك كارآفرين انفرادي يا يك شركت بزرگ، فروشنده، بازرگان، خالق محصول يا خرده‌فروشي است كه محصولي براي عرضه به بازار دارد. اين محصول مي‌تواند يك شي فيزيكي، مانند كالاهاي خانگي، يا خدماتي مانند آموزش آرايش باشد.

 

فروشنده كه به نام برند نيز شناخته مي‌شود، نيازي به مشاركت فعال در بازاريابي ندارد، اما ممكن است تبليغ‌كننده باشد و از تقسيم درآمد مرتبط با بازاريابي وابسته سود ببرد.

 

به عنوان مثال، فروشنده مي تواند يك تاجر تجارت الكترونيكي باشد كه يك كسب و كار dropshipping را راه اندازي كرده و مي خواهد با پرداخت هزينه به وب سايت هاي وابسته براي تبليغ محصولات خود، به مخاطبان جديدي دست يابد. يا فروشنده مي تواند يك شركت SaaS باشد كه از شركت هاي وابسته براي كمك به فروش نرم افزار بازاريابي آنها استفاده مي كند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي كنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

2. وابسته يا ناشر.

همچنين به عنوان ناشر شناخته مي شود، شركت وابسته مي تواند يك فرد يا شركتي باشد كه محصول فروشنده را به شيوه اي جذاب براي مصرف كنندگان بالقوه بازاريابي مي كند. به عبارت ديگر، شركت وابسته، محصول را تبليغ مي كند تا مصرف كنندگان را متقاعد كند كه براي آنها ارزشمند يا مفيد است و آنها را متقاعد كند كه محصول را خريداري كنند. اگر مصرف كننده در نهايت محصول را بخرد، شركت وابسته بخشي از درآمد حاصل را دريافت مي كند.

 

شركت‌هاي وابسته معمولاً مخاطبان بسيار خاصي دارند كه براي آنها بازاريابي مي‌كنند و عموماً به علايق آن مخاطبان پايبند هستند. اين يك جايگاه مشخص يا نام تجاري شخصي ايجاد مي كند كه به شركت وابسته كمك مي كند تا مشترياني را جذب كند كه به احتمال زياد در تبليغات عمل مي كنند.

3. مصرف كننده.

خواه مصرف كننده بداند يا نداند، آنها (و خريدهايشان) محرك هاي بازاريابي وابسته هستند. شركت هاي وابسته اين محصولات را با آنها در رسانه هاي اجتماعي، وبلاگ ها و وب سايت ها به اشتراك مي گذارند.

 

هنگامي كه مصرف كنندگان محصول را خريداري مي كنند، فروشنده و شركت وابسته در سود تقسيم مي شوند. گاهي اوقات، شركت وابسته تصميم مي گيرد با افشاي اينكه در ازاي فروش هايي كه انجام مي دهد، كميسيون دريافت مي كند، با مصرف كننده روبرو شود. در مواقع ديگر ممكن است مصرف كننده كاملاً از زيرساخت بازاريابي وابسته پشت خريد خود غافل باشد.

 

در هر صورت، آنها به ندرت براي محصول خريداري شده از طريق بازاريابي وابسته هزينه بيشتري پرداخت مي كنند. سهم شركت وابسته از سود در قيمت خرده فروشي لحاظ مي شود. مصرف كننده فرآيند خريد را تكميل مي كند و محصول را به طور معمول دريافت مي كند، بدون اينكه تحت تأثير سيستم بازاريابي وابسته كه در آن بخش مهمي است، وارد شود.

 

بازاريابان وابسته چگونه حقوق مي گيرند؟

يك روش سريع و ارزان براي كسب درآمد بدون دردسر فروش واقعي يك محصول، بازاريابي وابسته براي كساني كه به دنبال افزايش درآمد آنلاين خود هستند، جذابيت غيرقابل انكاري دارد. اما چگونه يك شركت وابسته پس از پيوند دادن فروشنده به مصرف كننده پول دريافت مي كند؟

 

پاسخ مي تواند پيچيده شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد