پنجشنبه ۰۱ آذر ۰۳

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

۱۹۱ بازديد

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

از آنجا كه تبليغات بخش انكارناپذير هر كسب و كاري است ، براي داشتن يك تبليغات موثر و هدفمند نيازمند ايده هاي نو و خلاقانه مي باشيم. موفقيت در هر كسب و كاري مستلزم ايده هاي نو مي باشد ، هر ايده اي مخصوص به يك كار است ، چه در زمينه طراحي و چه در زمينه ساخت ، ايده هاي تكراري نمي تواند مشتريان را به سمت كسب و كاري جذب كند بلكه يك ايده هر چند كوچك مي تواند در مشتري حس منحصر به فرد بودن نسبت به ديگر رقبا را بيدار كند .  براي متمايز بودن در حوزه تابلوسازي نيز مي توان ترفندهاي زيادي در طراحي زيبا به خرج داد و با استفاده و تسلط به ماهيت روانشناسي رنگ در تبليغات براي ساخت تابلوي تبليغاتي رنگ هايي متناسب با نوع كار انتخاب نمود تا تابلوي تبليغاتي ساخته شده متمايزتر از ديگر تابلوهاي ساخته شده كه به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاهي نصب شده اند باشد .

pb3n_z4.jpg

انسان ها در هر شغلي كه مشغول به فعاليت هستند براي ترقي نسبت به  رقباي خود  و رسيدن به سود بيشتر و مطرح شدن در ميان آحاد مردم  نياز دارند كه طبق متدهاي روز دنيا گام بردارند و از ترفندهايي استفاده كنند كه ديگر رقبا از آنها بهره نبرده باشند ، به اين طريق مي توانند خاص باشند و خاص بودن چيزي است كه همه به دنبال آن هستند . تابلوسازي نيز يك شغل پر رقيب مي باشد كه با ورود دستگاه هاي پيشرفته به اين حوزه نظير دستگاه برش ليزري امكان ساخت تابلوهاي متفاوت نظيير تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو كامپوزيت ، تابلو ترموود ، تابلو لايت باكس ، تابلو نئون و ديگر تابلوهاي تبليغاتي با استفاده از متريال هاي مختلف و يا به صورت حروف تركيبي فراهم شده است و ديگر همچون گذشته تابلوها در سطح يك نوشته ساده صرفا به صورت پلكسي يا فلكس بدون نور نيست بلكه  در حال حاضر در حوزه تابلوسازي پيشرفت هاي چشمگيري حاصل شده است و تنوع تابلوها تبليغاتي بسيار زياد است و هر فرد با هر سليقه و سبكي مي تواند تابلوي تبليغاتي خود را سفارش دهد همين امر سبب رقابت شديدي بين تابلوسازان گشته است و آنچه كه در موفقيت يك تابلوسازي كارساز است نوآوري و ابداع شيوه هاي مختلف در جهت ساخت هر چه بهتر تابلوهاي تبليغاتي مي باشد. طراحي و ساخت نوآورانه تابلو هاي تبليغاتي مي تواند وجه تمايز اساسي بين تابلوسازي هاي سطح شهر باشد .

 

براي مثال در حوزه تابلوسازي در ابتداي ورود تابلو چلنيوم  ، اين تابلو به صورت كاملا ساده ساخته مي شد اما به مرور زمان و با خلاقيت هايي كه تابلوسازها در طراحي كشف كردند ، تابلوسازهاي حرفه اي و شركت هاي توليد كننده با ايجاد شيارهايي بر روي پلكسي توانستند نور را به شكل هاي متفاوت به چشم بازتاب نمايند و تابلو چلنيوم كريستالي ، تابلو چلنيوم ستاره اي يا تابلو چلنيوم الماسي ، تابلو رينگي يا تابلو پانچي با طراحي هاي دوبعدي و سه بعدي پا به عرصه بازار گذاشتند و محبوبيت زيادي نيز كسب كردند چون متمايز از ديگر محصولات بودند و به علت جلوه زيبايي كه داشتند توانستند به يكي از پر فروش ترين محصولات تابلوسازي بدل شوند .

براي اينكه از صنعت تابلوسازي در سطح جهان عقب نمانيم مستلزم توجه به محيط پيرامون و رعايت استفاده از تكنولوژي و فناوري هاي روز دنيا مي باشيم. عصر امروز عصر تكنولوژيست و در همه شاخه ها و رشته تكنولوژي نفوذ كرده و روش هاي سنتي و قديمي را رد كرده تا شرايط راحت تري در زمينه زندگي خصوصي و كاري مردم فراهم آورد. در اين ميان آنچه كه مي تواند بيش از پيش موثر واقع شود تبليغات خوب توسط تكنولوژي روز است كه يكي از شاخه هاي تبليغات تابلوسازي مي باشد.

 

در صنعت تابلوسازي با تكيه بر مهارت و توانايي گروهي و با به كارگيري از تكنولوژي روز و خلاقيت و نوآوري مي توان باعث هدف اصلي ساخت تابلو هاي تبليغاتي كه همان جذب مشتري و خريد و استفاده از خدمات سفارش دهندگان است شد كه البته لازمه تمامي اين كارها حرفه اي بودن تابلوسازان مي باشد.

 

امروزه تركيب متريالهايي نظير ورق هاي كامپوزيت و يا چوب ترموود با ديگر حروف برجسته مي تواند يك تابلوي تبليغاتي زيبا به ارمغان بياورد . تابلو چوبي مغازه يكي از مقاوم ترين تابلوهاست كه وقتي با نماي چوبي ادغام مي شود يك محيط كلاسيك و آرامش بخش را براي مشتريان فراهم مي آورد يا مي توانيد  از متريال كامپوزيت به عنوان زيرساز بهره ببريد و سپس از حروف نئون پلاستيك، حروف چلنيوم و حروف استيل براي ساخت حروف برجسته استفاده كنيد و يك تابلوي تبليغاتي تركيبي زيبا به نمايش بگذاريد .

منبع : تابلو الماس

 

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي¬‌گذارد؟

۱۸۹ بازديد

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

 

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟ مطالعات جديد چگونگي اين اثرگذاري‌ها را در قالب ? نتيجه توضيح مي‌دهد.

اولين فضاي كار اشتراكي فعاليت خود را در سال ???? آغاز كرد

و اكنون بيش از ????? فضاي كار اشتراكي در سراسر جهان داير شده است.

برخي سازمان‌ها از اين فضاها براي استقرار كارمنداني كه در فاصله زيادي از شركت زندگي مي‌كنند، استفاده مي­‌كنند.

ديگر كسب و كارهاي كوچك و شركت‌هاي نوپا كه پيش‌بيني درآمد يا نرخ رشدشان امكان‌پذير نيست،

به دليل انعطاف پذيري، از فضاهاي كار اشتراكي استفاده مي­‌كنند.

در طي چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاري، برندينگ، زيبايي‌شناسي و فرهنگ منحصر به فردي كه از كاركردن مردم و شركت­‌هاي مختلف، با هم و در زير يك سقف خلق مي­‌شود،

چگونگي تأثير اينگونه محيط­‌ها را بر كارمندان مطالعه كرده‌ايم.

ما متوجه شديم كه كارمندان از فضاي كار اشتراكي نسبت به دفاتر كار سنتي، سود بيشتري مي‌­برند.

آنها سطوح بالايي از انعطاف و شكوفايي (كه به عنوان نشاط و يادگيري در كار تعريف مي‌­شود)، توانايي بالا در شبكه‌سازي و همچنين احساس قويتري از ارتباطات را تجربه مي‌­كنند.

هرچند هنوز نمي­‌دانيم كه اين مسئله چگونه بر كارشان تاثير مي‌گذارد.

هدف ما در آخرين مطالعات‌مان پاسخ به اين سوال بود:

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي اعضا و سازمان‌هايشان تاثير مي­‌گذارد؟

 

ما مي­‌خواستيم بدانيم كه اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضاي كار اشتراكي خود ارتباط مي­‌گيرند

و آيا اين مسئله بر ارتباط آنها با شركت يا كارفرمايشان اثر مي­‌گذارد؟

گذشته از اين، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندي براي توسعه ارتباطات بين فردي كارمندان و توسعه فرهنگ كاري، استفاده مي­‌كنند.

اما در يك فضاي كار اشتراكي كه چندين سازمان را در خود جاي مي­‌دهد،

پيام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­هاي مختلفي وجود دارد

كه هر كدام براي جلب توجه اعضا تلاش مي­‌كنند.

اتفاقات چند سال اخير

 بين سال­هاي ???? و ????، ما با wework (بزرگترين فضاي كار اشتراكي) همكاري كرديم تا بيش از ???? نفر از اعضاي جديدشان در آمريكا را مورد بررسي قرار دهيم.

هفتاد و يك درصد از آنها بصورت تمام وقت براي شركت‌هايي كار مي‌­كردند

كه يا در يك دفتر كار wework ساكن بودند يا از آن براي افراد و تيم­‌هاي دوركار خود استفاده مي­‌كردند.

?? درصد باقيمانده شامل صاحبان كسب و كار، پيمانكاران، مالكان انفرادي و كارمندان پاره وقت مي‌­شدند.

از طريق يك نظرسنجي ما از اعضا خواستيم تا سطح موافقت خود را با جملاتي مانند «من با ديگران در وي­‌ورك اشتراكات زيادي دارم» و «من با ديگران در سازمان‌مان اشتراكات زيادي دارم» نشان دهند؛

تا ميزان ارتباط گرفتنشان با وي ورك را در قياس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجيم.

هويت اينگونه تعريف شده بود كه يك شخص چقدر از لحاظ احساسي، رواني و ذهني به يك كارفرما (يا هر بستر ديگري كه براي آن كار مي­‌كند) احساس تعلق دارد

و در مقياس ? تا ? (? بعنوان پايين‌­ترين ارتباط و ? بعنوان بالاترين) اندازه‌گيري مي­‌شدند.

امتيازات متفاوت با مفاهيم متفاوت

ما با ميانگين امتياز بيش از ? فهميديم كه اعضا حتي بعد از كار كردن به مدت طولاني در دفتركار wework با سازمان‌شان ارتباط بيشتري مي­‌گيرند.

با ميانگين امتياز ? نيز مشخص شد كه اعضا با وي­‌ورك ارتباط كمتري برقرار مي­‌كردند.

اين اختلاف در امتيازات هويتي نظر ما را به خود جلب كرد

و ما را به سمت كشف دليل رهنمون ساخت.

در پايان مطالعه ما از اعضا خواستيم تا توضيح دهند

كه وي‌­ورك چگونه بر هويت حرفه‌ايشان تاثير گذاشته است.

بعضي از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط يك محل كار است

اين اعضا از مزاياي كاربردي عضويت مانند امكانات يا در دسترس بودن مكان سود مي­‌بردند.

در حاليكه ديگر اعضا گفتند كه وي‌­ورك نقش فعالي در شكل دادن به هويت حرفه‌اي و سازماني‌شان بازي مي‌كند.

اين اعضا، امتياز هويتي بالاتري هم به سازمان و هم به وي­‌ورك داده بودند

(هرچند شكاف امتياز بين اين دو همچنان باقي مانده است).

آنها همچنين سطوح بالاتري از شكوفايي و بهره­‌وري در كار را تجربه كرده بودند.

يافته‌هاي ما نشان مي­‌دهد كه هويت برند وي‌ورك، هويت سازمان‌هايي كه در فضايش مستقر هستند را تضعيف نمي‌­كند.

در عوض، مطالعات ما نشان مي‌دهند كه افراد وقتي كه محيط كارشان، با ارزش‌ها و پيام‌هاي برند شركت‌شان همسو است،

نتايج مثبتي را تجربه مي‌­كنند.

ما نظرات راجع به شكل‌گيري هويت افراد در وي‌ورك را بررسي كرديم و به سه نتيجه دست يافتيم:

  • فضاهاي كار اشتراكي، به برخي از اعضا احساس حرفه‌اي بودن و اعتبار داشتن مي‌دهد، حسي كه عموما كاركردن از راه دور به افراد منتقل نمي­‌كند.

اين مسئله يكي از يافته‌هاي مطالعات در حال انجام ما را تأييد مي­‌كند: كاركردن در يك محل كار واقعي (بر خلاف كار كردن در يك دفتر خانگي و يا يك كافي شاپ) مي­‌تواند به ديگران اين سيگنال را منتقل كند

كه شما كارتان را جدي مي‌گيريد و آنها شما را به عنوان يك كارمند رسمي در نظر مي‌­گيرند.

محل كار به نمادي از «مشروعيت» تبديل شده است.

برخي از پاسخ دهندگان از اين كلمه براي توصيف اينكه چگونه وي‌­ورك هويت حرفه‌ايشان را تحت تاثير قرار مي‌دهد، استفاده كردند.

يك صاحب كسب و كار كوچك در نيويورك اذعان كرد: «من با استارتاپ­‌هاي ديگر در وي‌­ورك ارتباط مي‌گيرم

او احساس مي­‌كند كه كاركردن در آنجا، كسب و كار كوچكش را در چشم همكاران و مشتريانش مشروعيت بخشيده است.

ديگر پاسخ دهندگان از كار كردن در دفتر كار وي­‌ورك، در يك محل معتبر، حسي از غرور و اعتماد به نفس را تجربه كرده‌­اند.

مزيت‌هاي فضاي كار اشتراكي براي بسياري از افراد ثابت شده‌است.

  •  
  • كارمندان با حضور در فضاي كار اشتراكي احساس مي‌­كنند كه به نيازهايشان اهميت داده شده است- صرف نظر از اينكه در كجا مستقر هستند.

در نتيجه، اين اعضا حس مي‌­كنند كه سازمان به اندازه كارمندان حاضر در شركت، براي آنها نيز ارزش قائل است.

يكي از پاسخ دهندگان مستقر در نيويورك به ما گفت: «دفتر مركزي شركت ما در كاليفرنيا ?? درصد نيروي كار را تشكيل مي‌­دهد.

با قرار دادن ما در يك دفتركار وي­‌ورك به جاي فضاي كار خودمان، به تيم من اينجا در نيويورك يادآوري مي­‌شود

كه ما جزئي كوچك از يك پايگاه مركزي هستيم.

ما مي­‌دانيم كه اين نشان مي‌دهد ما مهم هستيم

و ارزش هزينه‌اي كه براي نگه داشتن ما در يك دفتر كار مي­‌كنند را داريم

يك پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس مي­‌كنم كه شركت براي من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسي از مهم بودن كار مي­‌دهد

ما چندين نظر مشترك را شنيديم كه به نقش فضاهاي كار اشتراكي بر تصور كارمندان اشاره مي­‌كند.

اين قضيه به نوبه خود بر ميزان ارتباط گرفتن اعضا با شركت‌هايشان تاثير مي­‌گذارد.

يك وكيل منطقه خليج اظهار كرد: «من در درجه اول با كارآفرينان و استارتاپ­‌هاي جوان كار مي­‌كنم.

من همچنين با بسياري از كارمندهاي جوان ماهر همكاري دارم

دفتركار، به كسب و كار او تصويري حرفه‌اي و در عين حال مطابق با مد روز مي­‌دهد

كه به ارتباط او با مشتريانش كمك مي­‌كند.

يكي از صاحبان حوزه كسب و كار تكنولوژي در منطقه دي.سي گفت: «من نظرم را ??? درجه تغيير دادم و انتقال كارمندانم به وي‌­ورك قسمتي از استراتژي من براي وادار كردن آنها به متفاوت فكر كردن است.

اين قسمتي از هويتي جديد است.» اين نشان مي‌­دهد كه اين مالك فكر مي­‌كند

كه شيوه‌اي نو از كار كردن، -هم براي كارمندان و هم مشتريان- تمايل شركت را براي تغيير، ثابت مي­‌كند.

اين تغيير در نهايت مي‌­تواند باعث بيشتر ديده شدن و رشد كسب و كار ­شود.

برخي از كارمنداني كه شركت­‌هايشان مستقر در يك [دفتر كار] وي‌ورك است، گفتند

كه برند وي­‌ورك بر روي تصوير برند شخصيشان تأثير گذاشته است.

يكي از پاسخ دهندگان اظهار كرد:«اخيراً اين سازمان به دنبال تعريف مجدد خود بوده است

و الگوي استارتاپي اتخاذ كرده است.

مستقر بودن در وي‌ورك به سازمان ما كمك مي­‌كند كه به جاي اينكه خسته كننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژي و آينده نگر نشان داده شود.

 

نتايج جالب تحقيقات

نتايج اين تحقيق بر زمينه اصلي تحقيقات ما در طي سال‌ها صحه مي‌­گذارد: تصميم به كار كردن در يك فضاي كار اشتراكي همانقدر كه بر اساس متغيرهاي كاربردياقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغيرهاي تجربي – فرهنگ محور نيز هست.

در سطح اوليه، فضاي كار اشتراكي، خدمتي است كه دسترسي به يك فضاي كاري را ساده‌سازي مي­‌كند.

هرچند، اين يك كالاي اجتماعي است كه حس تعلق به اعضايش را پرورش مي‌­دهد.

علاوه بر فضاهايي كه طيف گسترده‌اي از اعضاي مختلف را مورد هدف قرار مي­‌دهند،

فضاهاي ديگري از جمله فضاهاي كار اشتراكي مورد پسند زنان، رنگين پوستان، كسب و كارهاي اجتماعي، وكيل‌ها، معماران و كسبوكارهاي مربوط به مد نيز وجود دارند.

از آنجا كه هزينههاي جابه‌جايي در ميان فضاهاي كار اشتراكي به دليل قراردادهاي كوتاه مدت و دسترسي زياد به ارائه دهندگان سرويس‌هاي مختلف، نسبتاً پايين است؛

اعضا مي­‌توانند فضايي را انتخاب كنند كه منعكس كننده هويتي باشد

كه آنها براي كسب و كارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرين يافته‌هاي ما حاكي از آن است كه وقتي سازمان­ها براي انتخاب يك فضاي كار اشتراكي متناسب با تصوري كه مي‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره كارمندان و كسب وكارشان- زمان صرف ­كنند،

كارمندان سطح بالايي از شكوفايي را تجربه مي‌­كنند.

سازمان­‌ها نيز از اين قضيه سود مي­‌برند

زيرا كارمندان با اهداف و ارزش‌هايشان بيشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار مي‌كنند.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

درباره دستگاه زباله خرد كن

۲۲۸ بازديد

درباره دستگاه زباله خرد كن

دستگاه آشغال خردكن يا زباله خردكن سينك ظرفشويي  كه به اسم هاي ديگري نيز شناخته ميشود مانند: زباله خرد كن آشپزخانه، دستگاه زباله خرد كن خانگي شناخته مي شود كه  در دهانه خروجي آب سينك ظرفشويي نصب شده و تمام ضايعات غذايي ازجمله اضافه غذا،پوسته ميوه جات ،سبزيجات ، تفاله چايي را پودر كرده و همراه با آب وارد فاضلاب ميكند. اين دستگاه در دو مدل زباله خردكن خانگي و زباله خردكن صنعتي در بازار داخلي عرضه ميگردد .

uucr_image1.jpg

به اين دستگاه، دستگاه زباله خردكن آشپزخانه يا زباله محوكن نيز گفته ميشود.

با نصب اين دستگاه زباله خردكن زير سينك جداسازي بازيافت تر از خشك راحتتر انجام شده كه مجراي فاضلاب را از هر گونه چربي و گرفتگي باز مي دارد.

اين دستگاه داراي تايئديه از سازمان هاي آب وفاضلاب ، بهداشت ، محيط زيست ميباشد.

 

  • وزن كم
  • كم صدا
  • پر قدرت
  • كليد اير سويئچ پنوماتيك
  • قابليت اتصال به لوله خورجي ماشين ظرفشويي و لباسويي

 

 

 

شير ظرفشويي و شير آلات بهداشتي

 

شير ظرفشويي در مدل هاي گوناگون ارائه شده است كه جز پر فروش ترين شيرآلات ميباشد كه همه به دنبال  قيمت مناسب و كيفيت مطلوب به عنوان شير ظرفشويي هستند كه بتوانند از آن استفاده كنند و صرفه اقتصادي نيز برايشان داشته باشد.بعضي از اين شير آلات ظزفشويي داراي ضمانت نامه و خدمات پس از فروش در سراسر كشور مي باشند.

كه نمونه از برند هاي بهترين آن ها را به شما معرفي مي كنيم:

شير ظرفشويي قهرمان،شير سينك ظرفشويي قهرمان ،شيرظرفشويي شولدر،شير سينك ظرفشويي راسان،

فروشگاه آنلاين چلونگر در عرضه انواع وسايل كالاي تخصصي ساختماني فعاليت دارد و انواع شير سينك آشپزخانه،شير آلات بهداشتي،ست شير آلات، شير سينك آشپزخانه و… فعاليت دارد.براي ديدن قيمت ها و اطلاعات بيشتر به فروشگاه اينترنتي چلونگرمراجعه كنيد.

 

شير ظرفشويي ها در مدل و برند هاي  مختلف استفاده  ميشوند و از طرح ساده و جذاب بهترين گزينه براي خريد شير ظرفشويي با قيمت مناسب از كارخانه كورد نظر  ميباشد.ارتفاع مناسب تنه شير از سطح سينك وبه كارگيري علم ريختگي از مزاياي محصولات ميباشد.

 

اين نوع شيرآلات را در بازار داخلي با نام هاي مختلفي مانند شير سينك قهرمان، شير سينك ظرفشويي قهرمان يا شير آشپزخانه قهرمان نام ميبرند اما به طور معمول اين شير با نام شير ظرفشويي قهرمان مدل اسپانيايي عرضه ميگردد.

 

شيرآلات قهرمان از لحاظ جنس آلياژ و آبكاري بدنه از كيفيت مطلوبي برخوردار بوده و از نظر رتبه در دسته شيرآلات كلار و شيرآلات راسان قرار دارد.

 

ست شيرآلات قهرمان مدل اسپانيايي داراي شير ظرفشويي، شير روشويي ثابت، شير توالت و شير حمام نيز مي باشد كه در قسمت محصولات و با انتخاب شيرآلات بهداشتي قهرمان ميتوانيد مشاهده كنيد و به آساني خريد مطمئن داشته باشيد.

 

كالاي ساختماني چلونگر سعي در ارائه اطلاعات دقيق و كامل از شيرآلات بهداشتي مختلف داشته و بدون تعصب به برندي خاص اطلاعات صحيح را دراختيار كاربران قرار ميدهد تا براي خريد شيرآلات بهداشتي و ديگر محصولات ساختماني تصميم گيري را براي مشتريان عزيز آسان تر نمايد

۱۹۰ بازديد

كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است از نويسنده‌ي انگليسي، سارا بيكول كه در سال ???? انتشار يافت. سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به فلسفه‌ي قرن بيستم، اگزيستانسياليسم و پديدارشناسي مي‌پردازد. در همان سال انتشار كتاب، نيگل واربرتون، فيلسوف مشهور بريتانيايي، در كافه‌ي اگزيستانسياليستي را يكي از پنج اثر برتر در حوزه‌ي فلسفه خواند. برگردان فارسي كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به ترجمه‌ي هوشمند دهقان و از انتشارات پيام امروز در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفته است. در ادامه درباره‌ي اين اثر بيشتر مي‌خوانيم.

مضمون اثر

سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي فلسفه‌ي قرن بيستم و جنبش اگزيستانسياليسم را پوشش مي‌دهد. كتاب هم‌چنين شرح دقيقي از اگزيستانسياليسم مدرن، قبل و بعد جنگ جهاني دوم نيز به دست مي‌دهد. او در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي نظريه‌ي پديدارشناسي را كه نخستين بار توسط ادموند هوسرل مطرح شد به بحث مي‌گذارد. آموزه‌هاي ادموند هوسرل بر فيلسوفاني چون سارتر، سيمون دوبووار و مارتين هايدگر و ظهور اگزيستانسياليسم تأثير فراواني گذاشت. اين سه فيلسوف در اصل همان شخصيت‌هاي اصلي كتاب ما هستند.

سارتر، دوبووار و رمون آرون در كافه، و تولد فلسفه‌اي نوين

عنوان كتاب اشاره دارد به ميزگرد صميمانه‌اي كه سه تن از فيلسوفان بزرگ تاريخ در كافه‌اي در پاريس ترتيب داده‌اند و كوكتل زردآلو مي‌نوشند كه ناگهان رمون آرون به ليواني اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «مي‌توان از اين كوكتل فلسفه استخراج كرد.» سارتر با شنيدن از ادموند هوسرل و پديدارشناسي تصميم مي‌گيرد آلمان را ترك كند و با آميختن آموخته‌هايش از پديدارشناسي، فلسفه‌ي كي‌ير كگارد و ادبيات مخصوص به خودش، فلسفه‌اي بيافريند به نام اگزيستانسياليسم و سيمون دوبووار و مرلوپونتي نيز با او در اين راه همراه مي‌شوند.

سارتر از پديدارشناسي تأثير مي‌پذيرد و فلسفه‌اي‌ براي زندگي واقعي، همان زندگي‌اي كه همگان تجربه‌اش مي‌كنند، مي‌آفريند؛ فلسفه‌اي براي عشق، آزادي،‌ بودن، فلسفه‌اي براي كافه‌ها و پيشخدمت‌ها، دوستي‌ها و تب‌وتاب باورها. اگزيستانسياليسم فلسفه‌اي است كه پاريس را شيفته‌ي خود مي‌كند، خود را به گوشه‌گوشه‌ي دنيا مي‌رساند و ردپايش بر جنبش‌هاي آزادي‌خواه پس از جنگ جهاني دوم، از قيام دانشجويان در سال ???? گرفته تا پيش‌قراولان جنبش حقوق مدني، باقي مي‌ماند.

خلاصه و سرفصل‌ها

ساختار كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به اين‌گونه‌ است كه در هر فصل بر يك فيلسوف خاص و يا يك دوره‌ي به‌خصوص از جنبش اگزيستانسياليسم تمركز مي‌شود و اين مسير، با معرفي فيلسوفان پيشروي اگزيستانسياليسم، يعني كي‌ير كگارد، نيچه، داستايوسكي و كافكا آغاز مي‌شود و بعد به زندگي ديگراني چون هايدگر، هوسرل، سارتر، دوبووار، كامو و … مي‌پردازد.

سارا بيكول اين كتاب را در چهارده فصل تأليف كرده است كه عناوين آن‌ها عبارت‌اند از:‌

  • اگزيستانسياليسم چه وحشتناكه آقا!
  • به‌سوي خود چيزها
  • ساحري از مسيركش
  • داس مان، صلا
  • قرچ قروچ خوردن درختان شكوفه زده‌ي بادام
  • دلم نمي‌خواهد كه دست‌نوشته‌هايم را بخورم
  • اشغال، آزادسازي
  • تخريب
  • مطالعات زندگي
  • فيلسوف رقاص
  • اينجوري صليبي
  • نظر كساني كه كمتر موردحمايت قرارگرفته‌اند
  • روزگاري كه طعم پديدارشناسي را چشيده‌ايم
  • شكفتن محاسبه نشدني

كتاب سال در حوزه‌ي فلسفه

كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي در سال انتشارش توانست موفقيت‌هاي بسياري كسب كند؛ نشريه گاردين آن را كتاب سال معرفي كرد و نيويورك‌تايمز آن را در رده‌ي آثار برتر سال ???? قرارداد. هم‌چنين نيگل واربرتون آن را جزو پنج كتاب برتر در حوزه‌ي فلسفه در سال ???? دانست. تمام اين‌ها مهر تأييدي است بر اينكه اين اثر در نوع خود شاهكاري است.

اگر گمان مي‌كنيد اين كتاب تنها براي فيلسوف‌هاست

هنر سارا بيكول ‌آنجاست كه با زباني ساده و صميمي زندگي‌نامه‌ي جذاب فيلسوفان مشهور و تأثيرگذار تاريخ را با فلسفه درمي‌آميزد و با تركيب مفاهيم سنگين فلسفه و شيريني تاريخ، كاري مي‌كند اين كتاب چه براي كساني كه در اين زمينه متخصص هستند و چه مخاطبان عام، جذاب و قابل‌درك باشد. نكته‌ي ديگري كه سبب جذابيت هرچه بيشتر اين اثر مي‌شود آن است كه بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي به روابط ميان بزرگان فلسفه نيز پرداخته است؛ روابطي كه گاهي به زندگي شخصي آن‌ها نيز كشيده مي‌شود.

سخن آخر

در كافه‌ي اگزيستانسياليستي اثري است كه اگزيستانسياليسم مدرن را برخورد پرحرارت افراد، ذهن‌ها و نظريه‌ها مي‌داند. سارا بيكول با گفتن از پادشاه و ملكه‌ي اگزيستانسياليسم، سارتر و سيمون دوبووار، و حلقه‌ي وسيع‌تر دوستان و مخالفانشان، كامو، مارتين هايدگر، مرلوپونتي و… داستان شكل‌گيري فلسفه‌ي مدرن را برايمان روايت مي‌كند. مطالعه‌اي اين اثر به‌منزله‌ي سفري لذت‌بخش به درون يك جنبش فكري فريبنده و زيبا است. سارا بيكول در كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي زندگي‌نامه و فكر را باهم درمي‌آميزد و ما را به قلب فلسفه‌اي مي‌برد كه درباره‌ي زندگي است و توانسته زندگي‌ها را دگرگون سازد، و جلوي بزرگ‌ترين پرسش بشر قد علم كند: اينكه ما كه هستيم و چرا هستيم.

اگر علاقه‌مند به مطالعه‌ي كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي هستيد، مي‌توانيد همين حالا آن را از وب‌سايت كاواك خريداري نماييد.

خريد كتاب در كافه‌ي اگزيستانسياليستي : https://www.cavack.com/Item/6711

 
 

 

چگونه بهترين تشك طبي رو تشخيص دهيم.

۱۸۱ بازديد

چگونه بهترين تشك طبي رو تشخيص دهيم.

 

اغلب افراد براي پيشگيري از درد مفاصل و دفرمه شدن اسكلت خود به خريد تشك طبي روي مي­ آورند اما مهم­ترين ويژگي ذاتي تشك­هاي طبي، درجه سفتي بالاي آنهاست. پس اولين ويژگي در بهترين تشك طبي، سفتي آن خواهد بود. سفت بودن در تشك­هاي طبي باعث مي­ شود تا انحناي ستون فقرات به شكل طبيعي خود حفظ شود. و با حمايت از اسكلت و مفاصل، از بروز ناهنجاري­ هاي جسمي جلوگيري شود.

تشك­هاي طبي در دو نوع فنردار و بدون فنر در بازار موجود هستند. تشك­هاي طبي بدون فنر تماماً از يونوليت، فوم و اسفنج ساخته مي­شوند و به واسطه وزن سبك و قيمت بسيار مناسب، بازار پر رونقي دارند اما سفتي بيش از حد، عمر كوتاه و دفرمه شدن تشك، سبب شد تا توليد كننده­ ها به فكر اصلاح اين نوع از تشكها بيافتند و در عين حفظ ساختار اوليه و ضروري آن، با اضافه كردن فنرهاي متعدد تعريف جديدي در عبارت «بهترين تشك طبي» بوجود آوردند.

استفاده از فنر در تشك­هاي طبي باعث شد هم نرم بودن به محصول اضافه شود. و هم سفت ماندن پا برجا بماند. اين تلفيق سبب شد در عين حفاظت از اندام­هاي حساس بدن مثل ستون فقرات، سر، گردن و زانوها، فشارهاي وارده به تشك از سوي بدن توسط فنرها جذب گردد. تا هم موضوع سلامت جسم رعايت گردد. و هم يك خواب راحت حاصل آيد.

جنس و نوع مواد اوليه

همانطور كه در بالا عنوان شد. اغلب تشك­هاي طبي با ساختار يونوليت و فوم و الياف، بدست مصرف كننده مي­ رسند. اما براي بهبود ساختار آن در راحتي و البته افزايش عمر مفيد آنها، اصلاحات مفيدي از سوي توليد كنندگان معتبر و پرفروش براي توليد بهترين تشك طبي اعمال شد. اضافه كردن پد راحتي در قسمت­هايي كه بيشترين تماس را با بدن دارند از نمونه اين اصلاحات مفيد قلمداد مي­شود كه حاصل مطالعات مستمر مركز مطالعات توليد كننده ها است.

افزودن پد راحتي باعث افزايش چشمگير آسايش قسمت­هايي از بدن است. كه بيشترين آسيب را از سفتي تشك­هاي طبي متحمل مي­ شوند. پوست بدن از جمله اين نقاط است كه بسيار آسيب پذير مي­باشد. ولي حضور پدهاي راحتي در ضخامت هاي ولو اندك، از انتقال خشكي  و سفتي تشك­هاي طبي به پوست جلوگيري مي­ كند. نمونه ديگري كه بسيار مهم تلقي مي­ شود.جنس پوشش نهايي محصول است.

به نحوي كه اگر منافذ پوشش به شكلي باشد. كه گردش هوا در آن به نحوي مطلوب جريان داشته باشد، تشك خريداري شده قطعاً بهترين تشك طبي خواهد بود. زيرا جريان هوا به تعادل حرارتي ساختار داخلي تشك و دماي بدن شما كمك خواهد كرد. اغلب نارضايتي­ ها از تشك­هاي طبي به خاطر گرم شدن غير قابل تحمل در محل تماس بدن با تشك است.


مختلط بودن مواد بكار رفته در كنار منافذ لايه بيروني و نهايي مي­ تواند تا حد مطلوبي از انباشت حرارت در تشك بكاهد . و اين مهم حاصل نمي­شود. مگر با اعمال نظر كارشناس ­هاي خبره در اين حوزه. كارشناساني كه بصورت مداوم و مستمر بازخوردهاي مثبت و منفي هر تغيير را جمع­ آوري مي­ كنند تا با اعمال بهترين اصلاح­ها، بهترين تشك طبي را توليد و روانه بازار كنند. لذا ضروري است با خريد تشك از برندهاي معتبر در قدم اول سلامتي و در قدم دوم يك خواب با كيفيت را براي خود به ارمغان بياوريم.

 

 

ويژگيهاي بهترين تشك طبي

در دسته بندي تشك ها و عنوان كردن انواع آنها، با ويژگي­هاي هركدام آشنا شديم. مزاياي هر دسته سبب مي ­شود عده اي مجاب به خريد شوند و در مقابل، عنوان كردن معايب ، ممكن است عده ­اي را از خريد منصرف كند. به هرحال يافتن بهترين تشك طبي كاري آسان نيست. و ضروري است با مطالعه راجع به ويژگي هاي هر محصول به دنبال خريدي باشيم، كه مزاياي بيشتر در مقابل معايب اندك داشته باشند.

زيرا گريز از بي­ نقص بودن، مطلق يقيناً كاري بيهوده  و البته بي نتيجه خواهد بود. بعنوان مثال افزودن لايه­ هاي مراقبتي از بدن و استفاده از الياف و پارچه­ هاي با كيفيت قطعاً وزن محصول نهايي را به شكل چشم گيري افزايش مي­دهد و اين مسئله براي شخصي كه وزن محصول برايش خيلي مهم است، يك امتياز منفي به حساب مي ­آيد.

مزاياي بهترين تشك طبي

همانطور كه پيشتر عنوان شد، ذات تشك­هاي طبي سفت بودن آنهاست. ويژگي مثبتي كه تنها در اين دسته از تشك ها ديده مي­ شود و سبب مي­ شود ساختار اسكلت بدن حفظ گردد. اين مزيت، هم جنبه پيشگيري از بروز ناراحتي­ هاي ستون فقرات و مفاصل را خواهد داشت. و هم به متوقف شدن درد و بهبود آن كمك شاياني خواهد كرد. بهترين تشك طبي در مقابل بيشترين فشارهاي وارده از بدن هم مقاومت خواهد كرد.

و كمترين فرو رفتگي را در آن شاهديم. پزشكان حوزه توانبخشي معتقدند تشك طبي استاندارد با فشار انگشت، نبايد بيش از چند ميليمتر انطعاف داشته باشند. انعطاف پذيري اندك، سبب كاستن فشارهاي وارده به بدن خواهد شد. و يقيناً در دراز مدت از بروز ناهنجاري­ هاي مفاصل و ستون فقرات جلوگيري مي­ كند. دومين تأثير سفت بودن تشك­ هاي طبي در حفظ تعادل ماهيچه ه­اي بدن است. آنچه كارشناسان و پزشكان به آن اذعان داشته ­اند اين است كه به هنگام استفاده از بهترين تشك طبي، تعادل طبيعي بدن حفظ مي­ گردد.

در اينصورت  ماهيچه­ ها هم استراحت مي­ كنند، اين استراحت باعث خواهد شد. كه نيروي تحليل رفته خود را در زمان استراحت بازيابي كنند. پس اگر تشك طبي نتواند به استراحت ماهيچه­ ها بيانجامد. و احساس كوفتگي بعد از استراحت به سراغ شما آمد، مطمئن باشيد. كه تشك شما از استانداردهاي لازم برخوردار نبوده است . و اين مسئله بروز بيماري هاي جسمي را براي شما رقم خواهد زد.

تراكم فوم بالا نمونه ديگري است. كه در اغلب تشك ­هاي طبي استاندارد ديده مي­ شود. جابجا شدن مداوم در هنگام استراحت سبب مي­شود شكل­ گيري تشك و تطابق آن ضروري باشد. پس براي بهبود دردهاي مفاصل ضروري است فوم با تراكم بالا، به لايه­ هاي بالايي تشك طبي تزريق گردد. درجه اين تراكم عددي بين 2 تا 5  است اما تراكم فوم تشك­ هاي توليدي شركت­هاي معتبر، در دو سطح بالايي 4 و 5 قرار مي­ گيرند.

لذا بهترين تشك طبي با تراكم بالاي 4 توليد و عرضه خواهند شد. اين موضوع را بخاطر داشته باشيد . كه توليد كنندگان معتبر، هرگز كيفيت را فداي كاهش قيمت تمام شده نمي­ كنند. اين مسئله ، فروش بالا و اعتبار روز افزون آنها را سالهاست كه تضمين كرده است.

نتيجه گيري:

اگر به دنبال بهترين تشك طبي مي گردين از مزايا و معايبي كه در بالا به آن اشاره شد كمك بگيرين تا بتونين بهترين انتخاب را داشته باشين و با كمترين هزينه بيشترين بهره وري و مطلوببت را داشته باشين . و بهترين تشك طبي رو براي خودتون و خانواده تون تهيه كنين.

در نهايت پيشنهاد من به شما، اين است كه محصولي همچون ويسكو پاكت از سري محصولات شركت توليد تشك كلبك تركيه ميتواند رضايت شما را در خريد يك محصول ايده آل جلب كند .زيرا ابر هوشمند پنج سانتي متري استفاده شده در آن راحتي بي چون و چرايي را به خريدار هديه مي­دهد.

از اينكه تا اينجاي مقاله منو همراهي كردين. از شما سپاس گذارم. اميدوارم كه اين مقاله تونسته باشه كه به شما كمك كنه تا بهترين تصميم رو درخريد بهترين تشك طبي بگيرين .خدانگه دارتون به اميد ديدارتون در مقاله بعدي.

منبع: https://bestkelebek.ir/

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر

۱۷۴ بازديد

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر)

 

اگر بخواهيد يكي از بهترين اختراعات بشر در قرن 21 را نام ببريد جز اولين چيزهايي كه به ذهنتان مي‌آيد چه مي باشد؟ بله، درست حدس زديد، اپلكيشن هاي مسيرياب ! تنها كافي مي باشد تا مقصد خود را به آن ها بدهيد، در اين صورت بهترين و خلوت ترين مسير زير دستان شما مي باشد. فقط يك مشكل بزرگ هم با اين راحتي بي‌سابقه  در آن ها وجود دارد:

اين تكنولوژي امكان دارد شما را به كشتن بدهد.

طبق آماري كه پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرده است، عدم تمركز در حين رانندگي يكي از علت هاي شماره 1 در بيشتر تصادفات رانندگي در شهرهاي بزرگ مي باشد. با توجه به محبوبيت بالاي اپليكيشن هاي مسيرياب، ميتوانيد بگوييد كه استفاده از آن ها در حين رانندگي سهم بزرگي  از مرگ و مير جاده اي را تشكيل ميدهد.

امكان دارد اين اطلاعات كمي شما را ناراحت كند ولي اصلاً نگران نباشيد، اين مقاله قرار نيست آماري از كشته هاي ماشيني به شما تحويل دهد؛ به جاي آن قصد داريم يك راه حل ساده براي اين معضل بزرگ به شما پيشنهاد دهيم

خريد هولدر موبايل؛ راه حلي ساده براي مشكلي خطرناك

نگهدارنده گوشي يا هولدر موبايل (Cellphone Car Mount) مي تواند خطر عدم تمركز در رانندگي را تا حد زيادي كاهش دهد. شما در حين كار كردن با اين وسيله ديگر مجبور نيستيد چشم تان را از مسير برداريد و اين يعني تمركز شما در رانندگي به خوبي حفظ ميگردد.

اگر فراموش نكرده باشيد گفته بوديم كه نبود تمركز عامل شماره يك در تصادفات  مي باشد و اگر وسيله اي بتواند حين رانندگي تمركز ما را حفظ كند، كار بزرگ و مهمي كرده است. البته اين تنها مزيت هولدر موبايل نمي باشد.

 

مزاياي ديگر استفاده از هولدر گوشي هوشمند:

هولدر pop socket موبايل با شاسي

o موبايل شما را از هرگونه آسيب و ضربه فيزيكي محافظت ميكند

o باعث ميشود گوشي شما به جاهاي خطرناكي مانند زير پدال ها ليز نخورد

o ديد شما به مسير جلو محدود نميشود

o دسترسي شما به گوشي موبايل آسان تر و سريع تر است

براي خريد انواع هولدر و ديدن نمونه هاي آن ميتوانيد به مراكز خرده فروشي لوازم جانبي موبايل مراجعه كنيد و يا از طريق اينترنت ، فروشندگان لوازم جانبي موبايل از جمله ديجي فرست كه يك فروشگاه آنلاين عرضه لوازم جانبي موبايل مي باشد از طريق اينترنت و خريد اينترنتي اقدام به خريد خود بكنيد و از بين محصولات آن، اقلام مورد نياز خود را خريداري كنيد.